دانلود بازی Forza Horizon 3 برای PC
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

Forza Horizon 3-3DM

|40درصد تخفیف ویژه مایکروسافت بر روی نسخه Standard اعمال شد|

سرانجام نسخه نهایی بازی Forza Horizon 3 برای پلتفرم کامپیوتر نیز عرضه شد! شما می توانید این بازی را برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت کنید. حتما قبل از دانلود و نصب بازی، آموزش نصب و توضیحات مربوطه را مطالعه کنید تا پس از اتمام دانلود بتوانید به سهولت با تصمیم گیری درست بازی را اجرا کنید. یکی از نکات بسیار مثبت Forza Horizon 3 این است که بر خلاف شماره‌های گذشته، تنوع بی‌نظیری در بازی به لطف کشور استرالیا برای بازیکنان تدارک دیده شده است. زیبایی گوناگون استرالیا به نظر قرار است تماما در این قسمت وجود داشته باشد. غارهای هیجان‌انگیز و سواحل طلایی استرالیا، کویرهای خشک و بی‌آب و علف، جنگل‌های بسیار سرسبز و انبوه و حتی شهرهایی با آسمان خراش‌ها از جمله مناطقی هستند که تنوع فوق‌العاده بالایی را به بازی بخشیده‌اند. استودیو سازنده بازی یعنی پلی‌گراند گیمز توجه بسیار ویژه‌ای به طراحی محیط بازی داشته است و با استفاده از تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته، جزییات دقیق محیط و مخصوصا آسمان استرالیا را در بازی پیاده کرده‌اند. آب و هوای بازی Forza Horizon 3 کاملا پویا طراحی شده است و روی رانندگی نیز تاثیر بسزایی خواهد گداشت.  علاوه بر آفتاب نرم و لطیف همیشگی سری Forza،  رگبارها، بارندگی‌های متوالی و طوفان از دیگر عناصری هستند که در چرخه آب و هوایی بازی وجود خواهند داشت. همانطور که به خوبی می‌دانید، سری Horizon از تکنولوژی‌های مختلف سری Motorsport بهره می‌برد، بنابراین بخش‌های مثبتی از Forza Motorsport 6 در این قسمت قابل مشاهده خواهد بود.

تنوع ماشین‌ها در Forza Horizon 3 حرفی برای گفتن نخواهد گذاشت، اما استودیو پلی‌گراند تا همین جا راضی نشده و با ایجاد قابلیت شخصی‌سازی کامل ماشین‌ها، دست بازیکنان را بیش از پیش باز خواهد گذاشت. Forza Horizon 3 نیز برای شخصی‌سازی ماشین‌تان هیچ چیز کم نخواهد گذاشت. برای اکثر ماشین‌های موجود در بازی، شخصی‌سازی‌های مختلف بصری و ظاهری وجود دارد. می‌توانید به ماشین‌های رالی و آفرود خود با انواع و اقسام ابزار‌های شخصی‌سازی ظاهری متفاوت هدیه دهید. مدل‌های جدید از رینگ‌های کارخانه‌ای مختلف علاوه بر مدل‌های گذشته، کیت‌های مختلف بدنه، سپرهای عقب و جلو، کاپوت‌های برخی ماشین‌ها و از همه مهم‌تر، انواع و اقسام ابزارهای نقاشی ماشین در اختیار بازیکنان قرار خواهد داشت. در کنار بخش ظاهری ماشین، تیونینگ کامل خودرو کامل‌تر و متنوع‌تر از سری گذشته در بازی قرار خواهد گرفت. به طور کلی، تمامی اجزای موتور، اگزوز، گیرباکس، چرخ‌ها، رینگ‌ها، بامپرها و حتی برای اولین بار در تاریخ سری Forza، پلاک‌ها و بوق‌ها قابل شخصی‌سازی هستند!

روند بازی نیز نسبت به دو نسخه گذشته فرق کرده است. در دو نسخه گذشته سری Forza Horizon، شما به عنوان یک شخص غریبه وارد فستیوال مسابقات هورایزن می‌شدید. این بار در Forza Horizon 3، شما رییس هستید! تصمیمات مختلفی در سر راه‌تان قرار خواهد گرفت که روی فستیوال اثر خواهد گذاشت. این که کجا و چه زمانی یک فستیوال برگزار شود یکی از مهم‌ترین تصمیمات بازی خواهد بود. این انتخاب‌ها و چگونگی عملکرد آن‌ها هنوز مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید این بخش از بازی چگونه عمل می‌کند. به عنوان رییس فستیوال هورایزن، تنوع کارهایی که می‌توانید در بازی انجام دهید بیشتر از قبل شده است. یکی از این کارها که به نظر بسیار جذاب می‌رسد، این است که قادر هستید هر یک از مسابقات بازی را آن طور که دوست دارید تغییر دهید. این بخش جدید از بازی Blueprint نام دارد. با استفاده از این بخش در بین هزاران مسابقه از قبل طراحی شده بازی قادر هستید یکی از آن‌ها را شخصی‌سازی کنید و با خصوصیات و علایق خود مطابقت دهید.

منبع توضیحات: زومجی

 

تصاویری از محیط بازی

Forza Horizon 3 screenshots 01 small دانلود بازی Forza Horizon 3 برای PC Forza Horizon 3 screenshots 03 small دانلود بازی Forza Horizon 3 برای PC

Forza Horizon 3 screenshots 02 small دانلود بازی Forza Horizon 3 برای PC Forza Horizon 3 screenshots 04 small دانلود بازی Forza Horizon 3 برای PC

Forza Horizon 3 screenshots 05 small دانلود بازی Forza Horizon 3 برای PC Forza Horizon 3 screenshots 06 small دانلود بازی Forza Horizon 3 برای PC

Forza Horizon 3 is an open world racing video game developed by Playground Games and published by Microsoft Studios. The game was announced to be released on September 27, 2016, with players who have a copy of the “Ultimate Edition” on the 23 of September, and available to play on the Xbox One and for the first time, Microsoft Windows, featuring cross-platform play. It is the third Forza Horizon and ninth installment in the Forza series.

 

Forza Horizon 3 is a racing video game set in an open world environment based in Australia, with the map said to be twice the size of the map in Forza Horizon 2, ranging from Surfers Paradise to Byron Bay, even to the Australian Outback. The game features a four-player co-operative multiplayer campaign. The game features cross-platform play, as it is a part of the Xbox Play Anywhere program. At launch, a total of 350 cars will be available to players – the most amount of cars to be featured in a Horizon game. While previous Horizon games have depicted the player as one of the racers of the Horizon Festival, the player is now the director of the Festival, and their role is to make it the biggest festival in the world. As director, the player can hire or fire racers as well as organize and make custom race tracks around the map.

سیستم مورد نیاز:

سیستم پیشنهادی:

CPU: i7 3820 @ 3.6GHz
GPU: NVIDIA GTX 970 or NVIDIA GTX 1060
AMD: R9 290X or AMD RX 480
VRAM: 4GB
RAM: 12GB
Hard Drive Type: HDD
Available Space: 55GB
Resolution: 1920 x 1080
Windows Version: Windows Anniversary Edition 64-bit 14393.101

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

کاربران عزیز سلام،

همان طور که مستحضر هستید بازی Forza Horizon 3 از قفل گذاری بسیار پیچیده شرکت مایکروسافت استفاده می کند که می توان گفت احتمال کرک شدن آن نزدیک به صفر هست مگر اینکه بازی پس از مدتی در شبکه استیم منتشر شود (مثل بازی Quantum Break که به زودی در استیم منتشر خواهد شد). به همین دلیل وبسایت دانلودها سی دی کی رسمی بازی را برای شما عزیزان به صورت کاملا اختصاصی با کمترین قیمت تهیه کرده است.

دقت کنید که بازی کرک نشده است و در حال حاضر برای اجرای آن نیاز به لایسنس رسمی بازی دارید. این لایسنس رسمی قابلیت آنلاین بازی کردن بازی را داشته و شما کاربر و مشترک رسمی بازی Forza Horizon 3 می شوید که می توانید از قابلیت های آن لذت ببرید. پشتیبانی رسمی دانلودها + آموزش نصب تصویری کاملا شفاف برای شما ارسال خواهد شد. دقت داشته باشید که بازی به صورت سی دی کی نمی باشد، بلکه باید از استور مایکروسافت به صورت مستقیم خریداری شود. این عملیات را ما برای شما انجام خواهیم داد.

این بازی در سه نسخه Standard, Deluxe و Ultimate عرضه شده است. شما می توانید هرکدام از این نسخه ها که تمایل دارید را با پرداخت هزینه آن از دانلودها دریافت کنید (دقت کنید تمامی قیمت ها به تومان می باشد).

توجه مهم!! اکانت ها ثبت می شوند و در روز انتشار بازی، یعنی 27سپتامبر برای شما ایمیل خواهند شد.

 —————————————————————————

خرید نسخه Standard بازی به صورت کاملا اوریجینال (40% تخفیف ویژه مایکروسافت):   

—————————————————————————-

خرید نسخه Deluxe بازی به صورت کاملا اوریجینال:   

—————————————————————————-

خرید نسخه Ultimate بازی به صورت کاملا اوریجینال:   

—————————————————————————-

ایمیل پشتیبانی: downloadha.online [at] gmail.com

لینک دانلود:

=========================================

3DM Preload Release

 

توضیحات: کاربران عزیز، نسخه پیش رو شما، نسخه Pre-load بازی هست. دقیقا همان نسخه رسمی بازی که چند روز قبل از انتشار رسمی عرضه شده تا در روز انتشار کاربران بتوانند سریعا بازی خود را فعال کنند و از آن لذت ببرند. پس نگران نباشید! این نسخه، نسخه نهایی، کامل و رسمی بازی هست. دلیل Pre-load این هست که تا روز انتشار بازی نمی توانید بازی را آنلاک کنید (البته با اکانت رسمی که خریداری کرده اید) و از آن استفاده کنید. آموزش نصب و اطلاعات خرید اکانت در بخش آموزش نصب قرار گرفته اند.

 

دانلود به صورت پارت های 2گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت 8 : Direct Link

دانلود پارت 9 : Direct Link

دانلود پارت 10 : Direct Link

دانلود پارت 11 : Direct Link

دانلود پارت 12 : Direct Link

دانلود پارت 13 : Direct Link

دانلود پارت 14 : Direct Link

دانلود پارت 15 : Direct Link

دانلود پارت 16 : Direct Link

دانلود پارت 17 : Direct Link

دانلود پارت 18 : Direct Link

دانلود پارت 19 : Direct Link

دانلود پارت 20 : Direct Link

دانلود پارت 21 : Direct Link

دانلود پارت 22 : Direct Link

دانلود پارت 23 : Direct Link

دانلود پارت 24 : Direct Link

دانلود پارت 25 : Direct Link

دانلود پارت 26 : Direct Link




:: موضوعات مرتبط: دانلودبازی کامپیوتر PC , دانلود بازی Forza Horizon 3 برای PC , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Forza Horizon 3 برای PC , دانلود بازی , بازی جدید , بازیpc , بازی کامپیوتر , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 848
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : یک شنبه 4 مهر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی